Detailed Notes on طراحی سایت اختصاصی

Wiki Article

در زیر بخشی از ویژگی های طراحی سایت با رادمان را مشاهده کنید.

ممکن است قالب هایی که به صورت آماده در اختیار عموم هست به سلیقه شما و یا مربوط به فعالیت شما در فروشگاه های اینترنتی موجود نباشد. برای مثال قالبی برای فعالیت های شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

قیمت طراحی سایت اختصاصی بیش از همه تعداد امکانات و ویژگی هایی برمیگردد که شما از سایت میخواهید. لذا قیمت ثابتی برای این پلن وجود ندارد، با این حال میتوانید با آماده سازی فهرست کامل امکانات موردنظر خودتان در سایت و ارائه آن به مشاوران ایران وب لایف، در مدت زمانی بسیار کوتاه از قیمت و زمان آماده سازی سایت تان اطلاع یابید.

همانطور که در کسب و کار های سنتی ظاهر مغازه بسیار مهم است، در کسب و کار های آنلاین نیز سایت شما همان مغازه شما و طراحی ان مانند دکوراسیون داخلی آن است. با این تفاوت که در کسب و کار سنتی، نحوه برخورد شما ممکن است بد بودن محیط کسب و کار را جبران کند اما در کسب و کار انلاین ظاهر بسیار مهم است و اولین چیزی است که مشتری از شما و برند شما خواهد دید.

پس به جد میتوان گفت طراحی سایت‌های اختصاصی با هزینه‌های بالایی همراه است.

طبیعتاً هیچ کس دوست ندارد که وب سایتی کپی یا مشابه با سایر سایتهای موجود در وب داشته باشد. اگر شما هم با ما هم عقیده هستید و از انبوه قالبهای تکراری، ظاهرهای یکدست و بدون خلاقیت سایتهای وردپرسی و سایر پلنها، یا سایتهایی که طراحی سایت اختصاصی بسیار به چشم دیده اید خسته شدید، بهترین گزینه برای شما طراحی یک وسایت اختصاصی است.

هزینه طراحی سایت نیز همچون زمان تحویل پروژه به عوامل گوناگونی ارتباط دارد.

شاید امروز طراحی سایت اختصاصی را انتخاب نکنید، اما قطعاً یک روز به آن برمیگردید.

بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد. در مرحله برنامه نویسی سایت هم با توجه به نیاز های مشتری و مدل سایتی که قرار است طراحی شود می توان روش های مختلفی را برای بخش مدیریت سایت انجام داد.

به این صورت با رسیدن به مزیتهای رقابتی خاصی که در سایتهای مشابه دیده نمیشود، میتوانید فاصله خود را با رقبایتان هرچه بیشتر کنید. طراحی سایت اختصاصی توسط ایران وب لایف به معنای پیاده سازی کلیه خواستهای پیچیده و جدید برای بهترین بودن در کسب و کار شماست.

رونمایی از نام خاص دختر رونالدو/ انتشار تصاویری جدید و بامزه از نوزاد کریستیانو و جورجینا

در قسمت قبل با فرانت اند و بک اند سایت به خوبی آشنا شدید و دیدید که هر کدام چه وظایفی بر عهده دارند، با این مقدمه به توضیح سایت های استاتیک می پردازیم. در سایت های استاتیک در واقع تنها قسمت فرانت اند کار انجام می شود، یعنی هر کدام از صفحات یک سایت به صورت جدا طراحی شده و در سرور بارگذاری می طراحی وب سایت شوند. در سایت های استاتیک مدیر سایت نمی تواند محتوای سایت را تغییر دهد و برای تغییر دادن آن یا باید خود طراحی سایت را یاد بگیرد یا باید یک طراح سایت را استخدام کند تا تغییراتی که می خواهد را بتواند انجام دهد.

آموزش حضوری بنا به نیاز مشتری در محل دفتر ما قابل انجام خواهد بود.

برای داشتن یک استراتژی خوب برای رقابت با رقبای اصلی خود در کسب و کار اینترنتی باید با یک متخصص دیجیتال مارکتینگ مشاوره کنید تا بتوانید بیشترین فروش را از ترافیک سایت خود داشته باشید.  

Report this wiki page